2024-08-29 14:57

A Malta College of Arts Science and Technology (MCAST) az EU4Dual kezdeményezéssel kapcsolatos találkozóknak adott otthont a Paolában található egyetemen.

Hétfőn a nemzetközi egyetemek hallgatói képviselői csatlakoztak egy szabadtéri csapatépítő tevékenységre.

A kezdeményezés első napján a MCAST-ban több munkacsomag-értekezletet tartottak. Ezeken a találkozókon 9 különböző nemzetközi egyetem oktatói, ipari partnerek és oktatási szakemberek találkoztak és vitatták meg a különböző témákat. Emellett elindult az Akadémiai Tanács, amelynek vezető tagjai kilenc nemzetközi egyetemről találkoztak, hogy megvitassák az EU4Dual Szövetség jövőbeli céljait és célkitűzéseit, beleértve a jövőbeli együttműködési és hálózatépítési lehetőségeket.

Kedden a hallgatói, ipari és regionális konzultatív tanácsok üléseztek, és megvitatták az egyes ágazatokon belüli trendeket és a különböző területeken való előrelépés kilátásait. A munkacsomagok ülései Paolában, az egyetemen folytatódtak.

A program harmadik napján a paolai kampusz adott otthont. A két napon át tartó konferencia a munka- és oktatáspolitika folyamatosan változó tájképében mélyült el, és kínált fórumot a jövőképes viták és gyakorlati megoldások számára.

Az eseményt a MCAST igazgatója és vezérigazgatója, Joachim James Calleja professzor, az akadémiai rektorhelyettes és az EU4Dual koordinátora, Jon Altuna professzor, valamint Dr. Norah McRae és Evarist Bartolo úr, a Szövetkezeti és Munka-integrált Oktatás Világszövetségének (WACE) képviselői nyitották meg.

A konferencián két fő téma kapott helyet, nevezetesen a munka jövője és a duális felsőoktatás.

Csütörtökön a konferencia az EURASHE főtitkára, Dr. John Edwards és az FRSA Oktatási Alapítványa, Dr. Oonagh M.T. McGirr által tartott beszédekkel nyílt meg. A résztvevők számos előadást tartottak, amelyeken különböző témákat mutatták be, többek között a szakképzés és a foglalkoztathatóság növelését, a nemzetközi mobilitást és a duális képzést, valamint a körforgásos gazdaság és a fenntarthatóság integrálásának a lehetőségét a duális képzésbe.